Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(101)
Forma i typ
Artykuły
(101)
Autor
Streżyńska Anna
(7)
Łukomski Piotr
(6)
Płodzień Emil
(5)
Czajkowski Jerzy
(3)
Jakóbowski Marek
(3)
Kalisiewicz Bogdan
(3)
Rogozińska Anna
(3)
Salmonowicz Wiesław
(3)
Stepnowska Aleksandra
(3)
Błaszczyk-Mularczyk Alina
(2)
Cichy Marcin
(2)
Fedorczuk Monika
(2)
Kuliś Andrzej
(2)
Kulągowski Cezary
(2)
Piątkowski Michał
(2)
Pęconek Robert
(2)
Wołłejko-Chwastowicz Izabella
(2)
Łukowski Piotr
(2)
Balcerzak Alicja
(1)
Cichy Marian
(1)
Demski Kazimierz
(1)
Fejcher Bożena
(1)
Gajczyk Romuald
(1)
Gawlik Alicja
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Karamon Tomasz
(1)
Kobylińska Elżbieta
(1)
Kondratowicz Małgorzata
(1)
Koselski Marian
(1)
Krogulski Mariusz
(1)
Marczak Ewa
(1)
Mariański Michał
(1)
Marusewicz-Kulińska Julia
(1)
Mętrak Marta
(1)
Niewodniczański Tomasz
(1)
Oniszczuk Dorota
(1)
Pachniewski Grzegorz
(1)
Piwowarska Renata
(1)
Pięta Grzegorz
(1)
Piętkowski Michał
(1)
Piłaszewicz Marcin
(1)
Popiołek Stanisław
(1)
Rosłan - Kuhn Krystyna
(1)
Rosłan-Kuhn Krystyna
(1)
Szustak Wiesława
(1)
Sławińska Magdalena
(1)
Treter Andrzej
(1)
Trąbiński Adam St
(1)
Wojtasik Jacek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(101)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(92)
nieznany (pl)
(9)
Temat
Polska
(75)
Unia Europejska
(41)
usługa telekomunikacyjna
(39)
dst
(34)
rynek telekomunikacyjny
(33)
usługa pocztowa
(30)
2004
(28)
przepis prawny
(26)
Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty
(23)
konkurencja
(23)
Urząd Komunikacji Elektronicznej
(21)
dyrektywa
(19)
liberalizacja rynku
(19)
operator telekomunikacyjny
(19)
2005
(18)
koszt
(18)
operator pocztowy
(18)
polityka telekomunikacyjna
(18)
2003
(17)
Poczta Polska
(17)
jakość
(17)
rozwój
(17)
telefonia komórkowa
(17)
prawo telekomunikacyjne
(16)
rynek pocztowy
(16)
telekomunikacja
(16)
ustawa
(16)
Telekomunikacja Polska SA
(15)
prognoza
(15)
Internet
(14)
polityka państwa
(14)
raport
(14)
2002
(13)
telefonia stacjonarna
(13)
prawo
(12)
przesyłka pocztowa
(12)
regulacja
(12)
reklamacja
(12)
2001
(11)
2006
(11)
prawo pocztowe
(11)
współpraca międzynarodowa
(11)
2000
(10)
cena
(10)
kontrola administracyjna
(10)
operator telefonii komórkowej
(10)
operator telefonii stacjonarnej
(10)
połączenie telekomunikacyjne
(10)
przychód
(10)
abonent
(9)
administracja publiczna
(9)
działalność
(9)
opłata telekomunikacyjna
(8)
przesyłka listowa
(8)
1997
(7)
1998
(7)
1999
(7)
2007
(7)
częstotliwość
(7)
dostosowanie
(7)
rynek usług
(7)
taryfa telekomunikacyjna
(7)
łącze telekomunikacyjne
(7)
1996
(6)
2008
(6)
konkurencja rynkowa
(6)
sieć telekomunikacyjna
(6)
strategia
(6)
urząd pocztowy
(6)
użytkownik
(6)
łączność satelitarna
(6)
2009
(5)
dzierżawa
(5)
infrastruktura telekomunikacyjna
(5)
poczta
(5)
polityka cenowa
(5)
radiokomunikacja
(5)
struktura organizacyjna
(5)
terminologia
(5)
zatrudnienie
(5)
łącze szerokopasmowe
(5)
Europa
(4)
Wielka Brytania
(4)
analiza porównawcza
(4)
badanie ankietowe
(4)
niepełnosprawny
(4)
postępowanie administracyjne
(4)
program
(4)
przesyłka priorytetowa
(4)
przewozy przesyłek
(4)
rentowność
(4)
rozporządzenie
(4)
system satelitarny
(4)
telewizja
(4)
terminowość przesyłki pocztowej
(4)
transmisja danych
(4)
łączność
(4)
łączność bezprzewodowa
(4)
CEPT
(3)
CERP
(3)
101 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nadzór rynku wyrobów jednym z czynników uczciwej konkurencji / Alina Błaszczyk-Mularczyk, Robert Pęconek. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 12, s.23-25. - rys.2; fot.3.
Sprawowanie przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP) nadzoru nad rynkiem urządzeń telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami dyrektyw nowego podejścia. Zadania URTiP w zakresie kontroli urządzeń wprowadzonych do obrotu, objętych dyrektywą EMC (dotyczącą kompatybilności elektromagnetycznej) i dyrektywą R&TTE (dotyczącą urządzeń radiowych i końcowych urządzeń telekomunikacyjnych). Zadania i wyposażenie Centralnego Laboratorium Badań Technicznych (CLBT). Zakres badań przeprowadzanych w CLBT. Wyniki badań kontrolnych CLBT w 2004 i 2005 r.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowe zadania Prezesa URTiP / Alina Błaszczyk-Mularczyk, Robert Pęconek. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2004, nr 6, s.37-41. - fot.4.
Zadania Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w zakresie prowadzenia nadzoru rynku telekomunikacyjnego i kontroli urządzeń telekomunikacyjnych i radiowych. Założenia liberalizacji rynku telekomunikacyjnego UE i związane z tym wymagania wobec organów nadzoru rynku. Podstawy prawne systemu nadzoru i kontroli rynku telekomuniakcyjnego. Wdrażanie w Polsce systemu kontroli urządzeń objętych przepisami dyrektyw nowego podejścia dotyczących kompatybilności elektromagnetycznej (EMC) oraz radiowych i telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (R&TTE). Działalność i wyposażenie Centralnego Laboratorium Badań Technicznych URTiP. Ocena korzyści wynikających z systemu nadzoru rynku.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowe oferty na polskim rynku telefonii ruchomej / Marcin Cichy. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2007, nr 5(17), s.3-8. - 5.
Analiza telekomunikacyjnego rynku telefonii ruchomej w oparciu m.in. o oferty i cenniki: Play, mBank mobile oraz innych operatorów telefonii wirtualnej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Raport o cenach usług telefonii ruchomej w roamingu międzynarodowym wewnątrz Wspólnoty / Marcin Cichy. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2008, nr 4, s. 3-27. - 2 : wiele.
Analiza cen podstawowych usług telefonii ruchomej świadczonej przez polskich operatorów w ramach roamingu międzynarodowego; opłaty w roamingu regulowanym; średnie stawki hurtowe i detaliczne; metody doboru cen
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Analiza cen usług mobilnego Internetu w Polsce / Marian Cichy. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2009, nr 5, s. 3-22. - rys.2; wykr.22.
Analiza rynku usług mobilnego Internetu w Polsce. Dane dotyczące ofert mobilnego Internetu operatorów telefonii ruchomej: PTK Centertel sp. z o.o., Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel S.A, P4 sp. z o.o., Aster sp. z o.o. Porównanie miesięcznych kosztów usług dla użytkowników końcowych (abonamentowych i usług przedpłaconych).
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Alarmowanie w naziemnej radiokomunikacji morskiej / Jerzy Czajkowski. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 9, s.8-14. - rys.4 : 1.
Geneza i funkcje radiokomunikacji morskiej w zapewnieniu bezpieczeństwa żeglugi. Charakterystyka cyfrowego systemu selektywnego wywołania - DSC (Digital Selective Calling). Założenia techniczne systemu i sposób transmisji sygnałów. Kodowanie i przesyłanie wiadomości o niebezpieczeństwie ze statku. Procedury wywołań w niebezpieczeństwie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Struktury i zadania ECC / Jerzy Czajkowski. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2006, nr 2, s.29-31. - rys.2.
Zmiany organizacyjne w strukturze Europejskiej Konferencji Administracji Pocztowych i Telekomunikacyjnych (CEPT) i utworzenie Komitetu Komunikacji Elektronicznej (Electronic Communications Committee - ECC). Cele i zakres działania ECC. Sprawozdanie z posiedzenia ECC w dn. 24 - 28 października 2005 r. Schematy struktury organizacyjnej CEPT i ECC.
Artykuł
W koszyku
Sprawozdanie ze Światowej Konferencji Radiokomunikacyjnej 2003, zorganizowanej przez Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny. Zagadnienia WRC-03. Wyniki prac Światowej Konferencji Radiokomunikacyjnej. Najistotniejsze decyzje przyjęte przez Konferencję WRC-03.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasady i instrumenty regulacji rynku pocztowego wg wydanego w 2005 r. dokumentu Światowego Związku Pocztowego pt.: "Regulacja pocztowa - zasady i kierunki" oraz "Zielonej Księgi o usługach użyteczności publicznej" z 2003 r. Reguły definiowania usług powszechnych i usług użyteczności publicznej. Cele, zakres i zasady regulacji rynku pocztowego w obszarze konkurencji i dostępu do sieci operatora publicznego. Konieczne zmiany w polityce subsydiowania usług powszechnych oraz polityce taryfowej uwarunkowane postępem liberalizacji rynku pocztowego.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poczta Polska - badanie opinii konsumentów / Monika Fedorczuk. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 4, s.26-30. - rys.7.
Podsumowanie i analiza wyników badań opinii publicznej na temat usług Poczty Polskiej, przeprowadzonego w listopadzie 2004 r. Ocena działalności i oferty Poczty Polskiej, przez klientów indywidualnych, wg następujących kryteriów: jakości usług operatora publicznego, cen usług, dostępności terytorialnej, oceny najbliższej placówki pocztowej, źródła informacji o usługach.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przystosowanie placówek pocztowych do obsługi osób niepełnosprawnych / Monika Fedorczuk, Bogdan Kalisiewicz. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji Poczty. - 2005, nr 3, s.18-20. - rys.2.
Ocena dostosowania placówek Poczty Polskiej do potrzeb osób niepełnosprawnych na podstawie wyników kontroli, przeprowadzonej przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty w 2003 i 2004 r. Wymagania wobec operatora publicznego dotyczące zapewnienia osobom niepełnosprawnym dostępu do świadczonych usług pocztowych wg przepisów Prawa pocztowego i Dyrektywy 97/67/WE. Podsumowanie i analiza wyników kontroli URTiP. Dane dotyczące spełnienia poszczególnych wymogów ustawy przez skontrolowanie placówki oraz porównanie tych wskaźników dla urzędów zlokalizowanych w mieście i na wsi.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wybór przedsiębiorcy wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej / Bożena Fejcher. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2006, nr 4, s.13-16.
Zasady wyznaczania przedsiębiorstw telekomunikacyjnych świadczących usługę powszechną w państwach UE (na podstawie przepisów Dyrektywy 2002/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 7 marca 2002 r). Sposoby wyznaczania przedsiębiorcy do usługi powszechnej przez regulatora rynku telekomunikacyjnego w : Austrii, Niemczech, Francji, Irlandii i Wielkiej Brytanii, na Węgrzech. Omówienie regulacji prawa polskiego implemetujących przepisy Dyrektywy 2002/22/WE. Zasady i tryb postępowania Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie wyboru przedsiębiorcy wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polskie zasoby orbitalne Aspekty prawne zagospodarowania i ocena przydatności / Romuald Gajczyk. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 2, s.20-22. - rys.2 : 3.
Pozycje orbitalne satelitów geostacjonarnych dla potrzeb radiodyfuzji satelitarnej i telekomunikacji, przyznane Polsce na mocy decyzji Światowych Konferencji Radiokomunikacyjnych. Zakres postanowień Konferencji. Parametry kanałów radiodyfuzyjnych i dosyłowych przyznanych Polsce. Zakres regulacji Planu dla stałej służby satelitarnej. Wymiary łuku (PDA) na orbicie geostacjonarnej dla systemów satelitarnych. Flota satelitów konsorcjum Astra na orbicie Ziemi (schemat).
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przebieg liberalizacji sektora telekomunikacyjnego w Indiach. Powstanie niezależnego Urzedu regulacyjnego ds. telekomunikacji Indii (TRAI) i Trybunału Apelacyjnego ds. rozstrzygania sporów (TDSAT). Zadania TDSAT i zasady postępowania przed Trybunałem. Rodzaje sporów w sektorze telekomunikacji. Charakterystyka i ocena metod rozstrzygania sporów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena rynku usług pocztowych / Ewa Gołębiowska, Ewa Marczak, Jacek Wojtasik. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2004, nr 5, s.31-37. - rys.7 : 13.
Analiza rynku usług pocztowych w Polsce. Podstawy prawne oceny rynku pocztowego. Stan i struktura polskiego rynku pocztowego. Dane dotyczące operatorów prywatnych i Poczty Polskiej, w zakresie: ilościowym, obszaru działania, formy organizacyjno-prawnej, zatrudnienia, zrealizowanych przesyłek ekspresowych i listowych, liczby placówek pocztowych i ich dostępności. Ocena funkcjonowania operatorów pocztowych pod względem dostępności (terytorialnej i cenowej) oraz jakości świadczonych usług. Dane dotyczące zgłoszonych reklamacji. Ogólnopolskie wskaźniki terminowości w 2003 r. dla przesyłek ekonomicznych i przesyłek priorytetowych. Ocena stanu konkurencji rynkowej. Ocena dostępu do informacji dla klientów poczty.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Telefonia stacjonarna w Polsce - preferencje konsumentów / Marek Jakóbowski. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 2, s.9-17. - rys.25.
Omówienie wyników badań preferencji klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej i komórkowej w Polsce, przeprowadzonych w październiku 2004 r. przez OBOP, na zlecenie Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Podsumowanie wyników badań dotyczących telefonii stacjonarnej w następującym zakresie: znajomość spontaniczna i wspomagana operatorów, rekomendacja operatora, koszty połączeń, satysfakcja z usług i operatorów, korzystanie z usług telefonii stacjonarnej, zmiana dostawcy usług, przyczyny braku telefonu stacjonarnego, koszty przyłączenia telefonu stacjonarnego, korzystanie z poszczególnych usług telefonii stacjonarnej, uszkodzenia telefonu stacjonarnego oraz ich usuwanie i ocena jakości przeprowadzonej naprawy, zgłaszanie reklamacji, specjalne potrzeby użytkowników, książki telefoniczne, linie informacyjne.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Usługa dzierżawy częściowych łączy dzierżawionych (Partial Private Circuits) / Marek Jakóbowski. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2006, nr 1, s.15-25. - rys.8.
Charakterystyka telekomunikacyjnej usługi dzierżawy częściowych łączy dzierżawionych (PPC - Partial Private Circuits). Regulacje prawa UE i polskiego w zakresie usługi hurtowej dzierżawy łączy telekomunikacyjnych. Opis usługi PPC. Rozwiązania techniczne usługi PPC na przykładzie narodowego irlandzkiego operatora Eircom. Omówienie wytycznych dla świadczenia usługi PPC przez operatorów, cen i warunków udostępniania łączy dzierżawionych na terenie UE wg Zaleceń Komisji Europejskiej: z 1999 r. (C[1999]3863), z 21 stycznia 2005 r. , z 29 marca 2005 r. Pułapy cenowe dla układów częściowych łączy dzierżawionych. Dane dotyczące czasów dostawy łączy dzierżawionych w ramach najlepszej obowiązującej praktyki.
Artykuł
W koszyku
Wyniki badania terminowości przebiegu przesyłek listowych zwykłych - priorytetowych i ekonomicznych, przeprowadzonego przez URTiP.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przystosowanie placówek pocztowych do obsługi osób niepełnosprawnych / Bogdan Kalisiewicz, Cezary Kulągowski. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2006, nr 1, s.26-28. - rys.2 : 1.
Podsumowanie wyników kontroli przystosowania placówek pocztowych do obsługi osób niepełnosprawnych, przeprowadzonej w dn. 17 - 28 października 2005 r. Kryteria przystosowania placówek i ocena poziomu ich spełnienia w miastach i na terenach wiejskich.
Artykuł
W koszyku
Rynek IT w Korei Południowej / Tomasz Karamon. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2003, nr 5, s.14-17. - fot.1 : tab.2.
Etapy strategii rozwoju rynku IT w Korei Południowej. Dostępność do sieci internetowych. Rozwój e-Goverment - poziomy upowszechniania. Niwelowanie różnic w dostępie do technologii informacyjnych. Usługi telefonii komórkowej. Stadia zaawansowania realizacji e-Goverment na świecie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej