Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(4)
Form of Work
Artykuły
(4)
Author
Olszewski (inż.)
(1)
Podolski Jan
(1)
Witkowski Wł
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
1930 - 1939
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Warszawa
(4)
historia
(4)
dst
(2)
eksploatacja
(2)
transport kolejowy
(2)
DOKP Warszawska
(1)
Droga Żelazna Warszawsko-Wiedeńska
(1)
PKP
(1)
Polska
(1)
architektura
(1)
dt
(1)
efektywność eksploatacyjna
(1)
ekonomika transportu
(1)
elektryfikacja kolei
(1)
gospodarka komunalna
(1)
kolej dojazdowa
(1)
kolej podmiejska
(1)
koszt
(1)
linia kolejowa
(1)
linia kolejowa średnicowa
(1)
obiekt budowlany
(1)
pal fundamentowy
(1)
parowóz
(1)
przebieg pojazdu
(1)
rentowność
(1)
ruch kolejowy
(1)
sieć podziemna
(1)
tor tramwajowy
(1)
trakcja elektryczna
(1)
trakcja parowa
(1)
trakcja spalinowa
(1)
ścieki
(1)
4 results Filter
Article
In basket
Konstrukcja odciążająca pod torami tramwajowemi przy zbiegu ulic Nowy Świat i Aleja 3 Maja // Inżynier Kolejowy.- 1925, nr 6 (s. 144-146). SYGN: P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Kwestia budowy kanału ściekowego w tunelu pod linią Średnicową Węzła Warszawskiego. Dane techniczne oraz opis procesu powstawania konstrukcji odciążającej tory tramwajowe – niezbędnej do bezpiecznego wykonania przepustu kanalizacyjnego.
Article
In basket
Rentowność elektryfikacji Warszawskiego podmiejskiego ruchu kolejowego // Inżynier Kolejowy. - 1933, nr 3 (s. 53-57), nr 4 (ciąg dalszy artykułu, s. 84-87), SYGN: P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Udogodnienia dla pasażerów wynikające z zastępowania kolei parowych trakcją elektryczną. Zwiększanie częstotliwości kursowania pociągów na węźle warszawskim. Rentowność inwestycji elektryfikacyjnej. Porównanie kosztów eksploatacji oraz efektywności funkcjonowania trakcji parowej, spalinowej i elektrycznej na odcinkach: Warszawa - Żyrardów, Warszawa - Otwock oraz Warszawa - Mińsk Mazowiecki.
Article
In basket
Przebiegi parowozów w Dyrekcji Warszawskiej kolei p. // Inżynier Kolejowy.- 1927, nr 9 (s. 274-276). P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Porównanie przebiegu parowozów Kolei Warszawsko – Wiedeńskiej (za lata 1911, 1912 i 1913) oraz parowozów Dyrekcji Warszawskiej (za lata 1924, 1925 i 1926). Dane statystyczne dotyczące przebiegu ogólnego lokomotyw osobowych, towarowych i manewrowych. Analizy oraz wnioski oceniające efektywność eksploatacji taboru Dyrekcji Warszawskiej, wskazanie punktów progresywnych oraz mało rozwojowych.
No cover
Article
In basket
Kronika krajowa: Gmach Warszawskiej D.O.K.P. // Inżynier Kolejowy. - 1932, R.9, nr 1, s.21-22. - fot.4.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Budowa gmachu Warszawskiej DOKP: lokalizacja, powierzchnia i kubatura, wykonawcy, koszt inwestycji.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again