Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(12)
Form of Work
Artykuły
(12)
Author
Frankel E
(1)
Gardiner P
(1)
Land T
(1)
Menachof D
(1)
North M
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
Country
United Kingdom
(12)
Language
unknown (en)
(10)
English
(2)
Subject
żegluga morska
(7)
dst
(4)
rozwój
(4)
Europa
(3)
armator
(3)
flota
(3)
polityka żeglugowa
(3)
prognoza
(3)
1995
(2)
EWG
(2)
Rosja
(2)
konkurencja
(2)
linia żeglugowa
(2)
polityka transportowa
(2)
port morski
(2)
przewozy ładunków
(2)
transport
(2)
świat
(2)
1980
(1)
1985
(1)
1990
(1)
1996
(1)
1997
(1)
1999
(1)
2000
(1)
2010
(1)
Ameryka
(1)
Australia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Chiny
(1)
Dunaj
(1)
EUROS
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Men
(1)
Morze Bałtyckie
(1)
Niemcy
(1)
Ren
(1)
Unia Europejska
(1)
alians żeglugowy
(1)
bandera
(1)
duże prędkości
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
energetyka
(1)
finansowanie
(1)
flota kontenerowa
(1)
flota rzeczna
(1)
globalizacja
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura portowa
(1)
integracja
(1)
integracja transportu
(1)
kontenerowiec
(1)
kredyt bankowy
(1)
kryzys
(1)
logistyka
(1)
ochrona środowiska
(1)
podaż
(1)
polityka finansowa
(1)
popyt
(1)
port rzeczny
(1)
potencjał przewozowy
(1)
prom
(1)
przepis prawny
(1)
przewozy barkowe
(1)
przewozy kontenerowe
(1)
przewozy pasażerów
(1)
rynek transportowy
(1)
transport intermodalny
(1)
transport morski
(1)
transport wodny śródlądowy
(1)
ubezpieczenie
(1)
współpraca
(1)
współpraca międzynarodowa
(1)
zanieczyszczenie środowiska
(1)
zdolność przewozowa
(1)
żegluga promowa
(1)
żegluga śródlądowa
(1)
12 results Filter
No cover
Article
In basket
Intermodal integration / E. Frankel. // Lloyd's Shipping Economist. - 1999, nr 3, s. 10-11.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Skutki ekonomiczne globalizacji w sektorze przewozów morskich. Obroty największych międzynarodowych przedsiębiorstw żeglugowych. Rosnące znaczenie obsługi logistycznej w gospodarce morskiej. Koszty usług logistycznych. Efekty ekonomiczne aliansów żeglugowych (zob. też "Biul. Inf." nr 11/99).
No cover
Article
In basket
Future trends in liner shipping / P. Gardiner. // Lloyd's Shipping Economist. - 2001, nr 8, s. 17-19.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Światowe przewozy kontenerowe - porównanie lat 1980-2000 (tabela). Współczesne tendencje w transporcie kontenerów. Prognozy w zakresie budowy kontenerowców. Sytuacja na rynku usług kontenerowych - sojusze, nowi przewoźnicy (zob. też "Biul. Inf." nr 1/2002).
No cover
Article
In basket
Russian shipping opens to international business / T. Land. // Lloyd's Shipping Economist. - 1999, nr 11, s. 18-19.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Sytuacja rosyjskiej żeglugi po rozpadzie ZSRR: strata połowy floty, brak środków inwestycyjnych, przestarzała flota, utrata prawie 30 portów (zob. też "Biul. Inf." nr 4/2000).
No cover
Article
In basket
Brave new world of shipping / D. Menachof. // Lloyd's Shipping Economist. - 2000, nr 3, s. 32-34.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Ocena perspektyw (najbliższe dziesięciolecie) światowej żeglugi morskiej. Skutki silnej konkurencji na rynku przewozów morskich. Nowe uwarunkowania polityki zatrudnienia prowadzonej przez linie żeglugowe. Priorytetowe znaczenie problemów bezpieczeństwa w żegludze. Znaczenie nowoczesnych środków łączności w żegludze morskiej. Prognozy tendencji rozwojowych w transporcie morskim (zob. też "Biul. Inf." nr 7/2000).
No cover
Article
In basket
Financing the Russian fleet not for the naive / M. North. // Lloyd's Shipping Economist. - 1998, nr 3, s. 10-12.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Warunki finansowania floty rosyjskiej i b. państw ZSRR. Udział banków zachodnich. Polityka firm ubezpieczeniowych (zob. też "Biul. Inf." nr 8/98)
No cover
Article
In basket
Chinese shipping moves into transition / Jing Zhank. // Lloyd`s Shipping Economist. - 1997, nr 8, s.20-22.
Dokument nadrzędny: Lloyd`s Shipping Economist.
Rząd chiński opracował projekt modernizacji i rozbudowy infrastruktury transportowej do 2010 r. dla całego kraju. Jego celem jest rozwój zintegrowanej sieci transportu obejmującej kolej, transport drogowy, lotniczy oraz żeglugę. Istotną częścią tego projektu jest budowa urządzeń portowych, ze zwróceniem szczególnej uwagi na nadbrzeża dla materiałów energetycznych i surowcowych oraz dla kontenerów. (zob. też "Biul. Inf." nr 1/98).
No cover
Article
In basket
Containership crisis. // Lloyd's Shipping Economist. - 1998, nr 5, s. 11-14.
Form of Work
Zawarty w
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Raport na temat floty kontenerowej: sytuacja kryzysowa w mało- i średniotonażowej flocie (do 1000 i 1001-2499 TEU). Wzrost zapotrzebowania na duże kontemnerowce. Działania na rzecz wychodzenia z kryzysu. Poziom zamówień na nowe jednostki (zob. też "Biul. Inf." nr 10/98)
No cover
Article
In basket
EC shipping policy flagging. // Lloyd's Shipping Economist. - 1990, nr 2, s.5.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Działania Komisji Europejskiej w ramach tworzenia wspólnej polityki żeglugowej. Rejestr Europejski (EUROS). Niejasności wokół sprawy pomocy i subsydiów państwowych dla linii żeglugowych. (zob. też "Biul. Inf. ROI" nr 3-4/90)
No cover
Article
In basket
Europe develops inland shipping. // Lloyd's Shipping Economist. - 2001, nr 8, s. 20-23.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Charakterystyka europejskiej sieci dróg wodnych. Światowa tendencja konsolidacji przewoźników śródlądowych. Rola portów rzecznych w systemie transportowym Europy. Największe porty rzeczne. Najwięksi armatorzy żeglugi śródlądowej w Europie. Wielkość floty rzecznej w krajach europejskich (zob. też "Biul. Inf." nr 1/2002).
No cover
Article
In basket
Greener EC energy policy. // Shipping Economist. - 1990, nr 5, s. 5.
Dokument nadrzędny: Shipping Economist.
Zagadnienia ochrony środowiska w krajach Wspólnoty Europejskiej. Zakres polityki ochrony środowiska. Zanieczyszczenie środowiska przez transport. Energetyka a zanieczyszczenie środowiska - legislacja zachodnioeuropejska. Środki obniżenia szkodliwych emisji. (zob. też "Biul. Inf. ROI" nr 9-10/90)
No cover
Article
In basket
Positive growth for Baltic Shortsea Shipping. // Lloyd's Shipping Economist. - 1998, nr 3, s. 16-18.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Charakterystyka rynku przewozów morskich. Plany rozwoju żeglugi morskiej krótkiego zasięgu. Kierunki działalności bałtyckich linii żeglugowych (zob. też "Biul. Inf." nr 6/98)
No cover
Article
In basket
US opts for faster routes. // Lloyd's Shipping Economist. - 1999, nr 8, s. 12-13.
Dokument nadrzędny: Lloyd's Shipping Economist.
Omówienie zdolności przewozowej szybkiej żeglugi promowej. Flota promów szybkich na świecie - porównanie danych z 1996 i 1999 r. /tabela/ (zob. też "Biul. Inf." nr 12/99).
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again