Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Autor
Olszewski (inż.)
(1)
Podolski Jan
(1)
Witkowski Wł
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
1930 - 1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Warszawa
(4)
historia
(4)
dst
(2)
eksploatacja
(2)
transport kolejowy
(2)
DOKP Warszawska
(1)
Droga Żelazna Warszawsko-Wiedeńska
(1)
PKP
(1)
Polska
(1)
architektura
(1)
dt
(1)
efektywność eksploatacyjna
(1)
ekonomika transportu
(1)
elektryfikacja kolei
(1)
gospodarka komunalna
(1)
kolej dojazdowa
(1)
kolej podmiejska
(1)
koszt
(1)
linia kolejowa
(1)
linia kolejowa średnicowa
(1)
obiekt budowlany
(1)
pal fundamentowy
(1)
parowóz
(1)
przebieg pojazdu
(1)
rentowność
(1)
ruch kolejowy
(1)
sieć podziemna
(1)
tor tramwajowy
(1)
trakcja elektryczna
(1)
trakcja parowa
(1)
trakcja spalinowa
(1)
ścieki
(1)
4 wyniki Filtruj
Artykuł
W koszyku
Konstrukcja odciążająca pod torami tramwajowemi przy zbiegu ulic Nowy Świat i Aleja 3 Maja // Inżynier Kolejowy.- 1925, nr 6 (s. 144-146). SYGN: P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Kwestia budowy kanału ściekowego w tunelu pod linią Średnicową Węzła Warszawskiego. Dane techniczne oraz opis procesu powstawania konstrukcji odciążającej tory tramwajowe – niezbędnej do bezpiecznego wykonania przepustu kanalizacyjnego.
Artykuł
W koszyku
Rentowność elektryfikacji Warszawskiego podmiejskiego ruchu kolejowego // Inżynier Kolejowy. - 1933, nr 3 (s. 53-57), nr 4 (ciąg dalszy artykułu, s. 84-87), SYGN: P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Udogodnienia dla pasażerów wynikające z zastępowania kolei parowych trakcją elektryczną. Zwiększanie częstotliwości kursowania pociągów na węźle warszawskim. Rentowność inwestycji elektryfikacyjnej. Porównanie kosztów eksploatacji oraz efektywności funkcjonowania trakcji parowej, spalinowej i elektrycznej na odcinkach: Warszawa - Żyrardów, Warszawa - Otwock oraz Warszawa - Mińsk Mazowiecki.
Artykuł
W koszyku
Przebiegi parowozów w Dyrekcji Warszawskiej kolei p. // Inżynier Kolejowy.- 1927, nr 9 (s. 274-276). P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Porównanie przebiegu parowozów Kolei Warszawsko – Wiedeńskiej (za lata 1911, 1912 i 1913) oraz parowozów Dyrekcji Warszawskiej (za lata 1924, 1925 i 1926). Dane statystyczne dotyczące przebiegu ogólnego lokomotyw osobowych, towarowych i manewrowych. Analizy oraz wnioski oceniające efektywność eksploatacji taboru Dyrekcji Warszawskiej, wskazanie punktów progresywnych oraz mało rozwojowych.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kronika krajowa: Gmach Warszawskiej D.O.K.P. // Inżynier Kolejowy. - 1932, R.9, nr 1, s.21-22. - fot.4.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Budowa gmachu Warszawskiej DOKP: lokalizacja, powierzchnia i kubatura, wykonawcy, koszt inwestycji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej