Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(50)
Form of Work
Artykuły
(50)
Author
Andersen S
(2)
Junker K
(2)
Baier M
(1)
Belter B
(1)
Bina L
(1)
Bodack K.-D
(1)
Bonnen N
(1)
Clausecker M
(1)
Dellmann T
(1)
Dorries W
(1)
Ebeling K
(1)
Feuchter F
(1)
Forray R
(1)
Fricke E
(1)
Garre K.-H
(1)
Gasser H
(1)
Grootings R.-A
(1)
Gärtner E
(1)
Gärtner H
(1)
Hahn G
(1)
Hainitz H
(1)
Hauck G
(1)
Held Th
(1)
Homburg U
(1)
Keppel A
(1)
Kettner J
(1)
Knupfer S
(1)
Kohl Th
(1)
Kratz G
(1)
Land H
(1)
Martinsen W.C
(1)
Messner C
(1)
Mojzis V
(1)
Molkova T
(1)
Mäser A
(1)
Plaffmann E
(1)
Platzer G
(1)
Pons H
(1)
Porner R
(1)
Potthof B
(1)
Rausch K.-F
(1)
Reinhold T
(1)
Reuss E
(1)
Runge W.R
(1)
Röhling W
(1)
Sedello M
(1)
Streichfuss M
(1)
Tuchhardt R
(1)
Wiedemann H J
(1)
Wörnlein P
(1)
Zeevenhooven N
(1)
Żołnierzak R
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(1)
Country
Germany
(48)
Austria
(1)
Poland
(1)
Language
German
(26)
unknown (de)
(24)
Subject
transport kolejowy
(33)
Niemcy
(17)
tabor kolejowy
(13)
konkurencja
(12)
duże prędkości
(11)
polityka transportowa
(11)
polityka kolejowa
(10)
rozwój
(9)
sieć kolejowa
(9)
ETCS
(8)
Europa
(8)
Unia Europejska
(8)
interoperacyjność
(8)
przewozy pasażerów
(8)
infrastruktura kolejowa
(7)
prognoza
(7)
przewozy ładunków
(7)
DB AG
(6)
dst
(6)
współpraca międzynarodowa
(6)
dt
(5)
jakość
(5)
linia kolejowa
(5)
parametr eksploatacyjny
(5)
przewozy międzynarodowe
(5)
transport
(5)
harmonizacja techniczna
(4)
innowacja
(4)
inwestycja
(4)
konkurencja rynkowa
(4)
ochrona środowiska
(4)
rynek transportowy
(4)
srk
(4)
usługa transportowa
(4)
zarządzanie
(4)
ERTMS
(3)
badanie
(3)
budowa
(3)
eksploatacja
(3)
emisja
(3)
finansowanie
(3)
kolej
(3)
konferencja
(3)
liberalizacja rynku
(3)
modernizacja
(3)
pojazd na poduszce magnetycznej
(3)
pojazd szynowy
(3)
polityka inwestycyjna
(3)
popyt
(3)
postęp techniczny
(3)
program
(3)
przedsiębiorstwo kolejowe
(3)
przewozy regionalne
(3)
standaryzacja
(3)
strategia
(3)
transport publiczny
(3)
usprawnienie
(3)
2020
(2)
EWG
(2)
OBB
(2)
PKP
(2)
Polska
(2)
TSI
(2)
Transrapid
(2)
UIC
(2)
badanie techniczne
(2)
demografia
(2)
dworzec kolejowy
(2)
efektywność
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
integracja transportu
(2)
kolej niekonwencjonalna
(2)
korytarz transportowy
(2)
koszt
(2)
liberalizacja przewozów
(2)
logistyka
(2)
metro automatyczne
(2)
ochrona przeciwpożarowa
(2)
ochrona przed hałasem
(2)
oferta przewozowa
(2)
operator logistyczny
(2)
pociąg ICE
(2)
polityka ekologiczna
(2)
potrzeby przewozowe
(2)
producent
(2)
prognoza transportowa
(2)
projekt
(2)
przemysł kolejowy
(2)
przewozy dalekobieżne
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
spaliny
(2)
tor kolejowy
(2)
transport intermodalny
(2)
utrzymanie taboru
(2)
użytkowanie wspólne
(2)
wymagania techniczne
(2)
zużycie energii
(2)
ruch kolejowy
(1)
1992
(1)
1994
(1)
50 results Filter
No cover
Article
In basket
Fragen zum CHUO Shinkansen-Projekt in Japan / S. Andersen. // ZEVrail. - 2008, nr 6-7, s. 232-240.
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Założenia projektu kolei magnetycznej w Japonii - CHUO Shinkansen. Przebieg trasy i formy finansowania inwestycji. Specyfika eksploatacyjna linii CHUO. Perspektywy rozwoju sieci kolei szybkich w Japonii (zob. też "Biul. Inf." nr 10/2008)
No cover
Article
In basket
Hohgeschwindigkeits-Gipfel / S. Andersen. // ZEV-Rail. - 2010, nr 1-2, s. 45-49.
Dokument nadrzędny: ZEV-Rail.
Podsumowanie HRS-Summit - szczytu poświęconego kolejom szybkim (Londyn 2009). Światowe osiągnięcia w rozwoju kolei dużych szybkości. Statystyki dotyczące sieci kolei szybkich w poszczególnych krajach (Zob. też "Biul Inf." 3/2010).
No cover
Article
In basket
Die Chancen der Bahnen im freien Markt Europas / K.-D. Bodack. // ZEV+DET Glasers Annalen Die Eisenbahntechnik. - 1992, nr 4, s.122-127.
Podstawowe założenia odnośnie komfortu podróży, które powinny być spełnione w celu utrzymania lub zwiększenia przewozów pasażerskich koleją. Koncepcja marketingowa pociągu InterRegio: sukces rynkowy. (zob. też "Biul. Inf." nr 11/92)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Polityka klimatyczna UE. Uwarunkowania konkurencyjności kolei. Opłaty za korzystanie z tras kolejowych. Koszty zewnętrzne w poszczególnych środkach transportu. Podstawy prawne liberalizacji kolei. Interoperacyjność europejskiego systemu kolejowego. Programy badawcze na zlecenie Komisji Europejskiej (zob. też "Biul. Inf." nr 4/2010)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Pozycja konkurencyjna kolei w systemie transportowym. Skutki globalizacji w transporcie. Zadania w zakresie rozwoju kolei. Energochłonność różnych środków transportu. Perspektywiczne cele w rozwoju pojazdów. Zadania tranportu w zakresie ochrony klimatu. Demograficzne uwarunkowania rozwoju transportu (zob. też "Biul. Inf." nr 3/2010)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
System kolei magnetycznej Transrapid w Niemczech. Polityka państwa prowadząca do rozwoju tego rodzaju transportu kolejowego. Badania i projekty oceniające możliwości niemieckiej infrastruktury kolejowej do wprowadzenia kolei magnetycznej. Transrapid w Chinach. (Zob. tez Biul. Inf. ROI 7/8/2005)
No cover
Article
In basket
Wozu brauchen wir Eisenbahnen / K. Ebeling. // Zev Glasers Annalen. Det die Eisenbahntechnik. - 1995, nr 9-10, s.294-299.
Kolej a inne środki transportu - miejsce kolei w zintegrowanym systemie transportowym. Wybór między wolną konkurencją a zintegrowanym systemem transportowym w kształtowaniu nowej polityki transportowej - porównanie skutków przyjętych rozwiązań w skali makroekonomicznej. (zob. Biuletyn Informacyjny ROI nr 2, 1996)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Charakterystyka połączenia TGV POS łączącego Paryż z południowo-wschodnimi Niemcami. Problemy techniczne w eksploatacji linii; planowane usprawnienia (zob. też "Biul Inf." nr 10/2008)
No cover
Article
In basket
Eine Initiative der Französischen Staatsbahnen: Eilguttransport mit hohen Geschwindigkeiten (160 km/h) / R. Forray, H. Pons. // Z. für Eisenbahnwesen u. Verkehrstechnik - Glasers Annalen. - 1987, nr 11-12, s.375-376.
Oferowane dotychczas przez SNCF możliwości obsługi przesyłek wagonowych. Zasady, na których oparta jest nowa oferta. Trzy systemy przewozu przesyłek wagonowych organizowane w oparciu o grupowanie wagonów na stacjach rozrządowych wg pilności przewozów - przy wykorzystaniu techniki komputerowej. Rola dużej szybkości przewozu w powodzeniu oferty. Wstępne doświadczenia. (zob.też "Biul.Informacyjny ROI" nr 5-6/88)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Wzrost przeładunków kontenerowych w portach europejskich. Rozbudowa niemieckich portów morskich; rozwój komunikacji kolejowej port-zaplecze lądowe; infrastruktura portów; rozbudowa terminali zaplecza (zob. też "Biul. Inf." nr 12/2007)
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Historia kolei dużych prędkości w Niemczech. Etapy rozwoju rynku kolei szybkich. Ewolucja systemu ICE; sukces rynkowy. Program dalszego rozwoju taboru ICE (zob. też "Biul. Inf." nr 9/2011).
No cover
Article
In basket
Der Schienenfernverkehr in der USA / E. Gärtner. // ZEVrail. - 2005, nr 11-12, s.468-495.
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Charakterystyka infrastruktury kolejowej w USA, dane dotyczące: sieci kolejowej, elektryfikacji kolei i sterowania ruchem. Tabor eksploatowany w ruchu pasażerskim i towarowym. Parametry i warunki wspólnego użytkowania sieci trakcyjnej. (zob. Biuletyn Informacyjny ROI 2006, nr 2, s.11-15)
No cover
Article
In basket
Reisezüge für den europäischen Verkehr / H. Gärtner. // ZEV Glasers Annalen. Det Die Eisenbahntechnik. - 1994, nr 11/12, s.490-497.
Rozpoczęte w 1989 r. przemiany w Europie mają bezpośredni pośredni wpływ na stosunki międzynarodowe, w tym także w dziedzinie transportu.Przewozy będą rozwijane nie tylko w transporcie drogowym ale także w kolejowym. Tabor musi być kompatybilny systemowo. Pociągi muszą spełniać obowiązujące przepisy UIC, ale także odpowiadać wszystkim znanym już wymaganiom ekologicznym, aby było możliwe ich dopuszczenie na całym obszarze Europy (Zob."Biul.Inf.ROI" nr 3/95).
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Uwarunkowania transportu kolejowego w Niemczech. Prywatne przedsiębiorstwa transportowe, ich udział w przewozach towarowych na rynku niemieckim. (Zob. też Biul. Inf. ROI 7/2004)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Zadania ETCS-TC - centrum badawczego w zakresie europejskiego systemu sterowania pociągami. Poziom zaawansowania procesu wdrażania ETCS na kolejach UE; bariery w upowszechnianiu systemu. Doświaczenia z testów technicznych ETCS przeprowadzone przez centrum badawcze
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Założenia planu rozbudowy infrastruktury transportowej w Austrii. Modernizacja i rozbudowa sieci kolejowej o wysokiej wydajności (zob. też "Biul. Inf." nr 11/2003).
No cover
Article
In basket
Problem emisji hałasu w transporcie kolejowym i przepisy prawne regulujące dopuszczalny poziom hałasu kolejowego w różnych krajach europejskich. Porównanie dopuszczalnych wartości poziomu emisji hałasu kolejowego w krajach europejskich (w Holandii, Niemczech, Szwajcarii, Danii, Francji, Włoszechi Austrii). Dopuszczalne, rzeczywiste i możliwe do osiągnięcia poziomy emisji hałasu pojazdów szynowych w dB/A/. Ocena szkodliwości hałasu kolejowego i propozycje rozwiązań technicznych ograniczających jego emisję. (zob. Biuletyn Informacyjny ROI nr 2, 1996)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Udział kolejowego transportu towarowego, w światowym rynku logistycznym. Rozwój przedsiębiorstw transportowych specjalizujących się w kolejowych przewozach towarowych, na przykładzie przedsiębiortwa Stinnes. (Zob też Biul. Inf. ROI 7/2004)
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: ZEVrail .
Priorytetowe kierunki rozwoju europejskiej polityki kolejowej. Problem konkurencji w transporcie kolejowym na przykładzie Niemiec (zob. też "Biul. Inf." nr 7-8/2003)
No cover
Article
In basket
Ein gemeinsames Bahnsystem fur Europa / K. Junker. // ZEVrail. - 2010, nr 6, s. 8-16.
Dokument nadrzędny: ZEVrail.
Wizje systemu kolejowego w Europie; strategie rozbudowy połączeń transgranicznych. Priorytet kolei - przewo zy towarowe;usprawnianie ruchu kolejowego. Koncepcja jednolitego europejskiego systemu kolejowego na płaszczyźnie strukturalnej. Składniki techniczne systemu kolejowego; integracja podsystemów "pojazd" - "infrastruktura". Działania Komisji Europejskiej na rzecz wdrażania ETCS i ERTMS (zob. też "Biul. Inf." nr 9/2010)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again