55519
Artykuł
W koszyku
Rentowność elektryfikacji Warszawskiego podmiejskiego ruchu kolejowego // Inżynier Kolejowy. - 1933, nr 3 (s. 53-57), nr 4 (ciąg dalszy artykułu, s. 84-87), SYGN: P.IV.401.
mies.
Dokument nadrzędny: Inżynier Kolejowy.
Udogodnienia dla pasażerów wynikające z zastępowania kolei parowych trakcją elektryczną. Zwiększanie częstotliwości kursowania pociągów na węźle warszawskim. Rentowność inwestycji elektryfikacyjnej. Porównanie kosztów eksploatacji oraz efektywności funkcjonowania trakcji parowej, spalinowej i elektrycznej na odcinkach: Warszawa - Żyrardów, Warszawa - Otwock oraz Warszawa - Mińsk Mazowiecki.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Udogodnienia dla pasażerów wynikające z zastępowania kolei parowych trakcją elektryczną. Zwiększanie częstotliwości kursowania pociągów na węźle warszawskim. Rentowność inwestycji elektryfikacyjnej. Porównanie kosztów eksploatacji oraz efektywności funkcjonowania trakcji parowej, spalinowej i elektrycznej na odcinkach: Warszawa - Żyrardów, Warszawa - Otwock oraz Warszawa - Mińsk Mazowiecki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej