55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Delivering Europes digital coupler / Mark Topal, Jens Engelmann. // Railway Gazette International. - 2021, nr 9, s. 23-26. - rys.1;fot.9.
Dokument nadrzędny: Railway Gazette International.
Menadżerowie programu EDDP (European Digital Automatic Coupling Delivery Programme) Mark Topal i Jens Engelmann omawiają kwestie związane z kolejowymi cyfrowymi sprzęgami automatycznymi. Sprzęgi te to jeden z kluczowych czynników umożliwiających transformację europejskiego sektora kolejowych przewozów towarowych. Obecnie trwają testy czterech prototypów cyfrowych sprzęgów automatycznych, a program wdrożeniowy nabiera kształtu, którego celem jest zwiększenie wydajności i konkurencyjności kolejowych przewozów towarowych w całej Europie do roku 2030. Wiele jednak pozostaje jeszcze do zrobienia. Dla pomyślnego i skutecznego wdrożenia Digital Automatic Coupling (DAC) kluczowe znaczenie ma otwarta, ścisła i efektywna współpraca między przedsiębiorstwami kolejowymi, zarządcami infrastruktury i posiadaczami wagonów, a także przemysłem kolejowym, podmiotami odpowiedzialnymi za utrzymanie linii, kolejowymi ośrodkami badawczymi oraz krajowymi i europejskimi instytucjami politycznymi.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Menadżerowie programu EDDP (European Digital Automatic Coupling Delivery Programme) Mark Topal i Jens Engelmann omawiają kwestie związane z kolejowymi cyfrowymi sprzęgami automatycznymi. Sprzęgi te to jeden z kluczowych czynników umożliwiających transformację europejskiego sektora kolejowych przewozów towarowych. Obecnie trwają testy czterech prototypów cyfrowych sprzęgów automatycznych, a program wdrożeniowy nabiera kształtu, którego celem jest zwiększenie wydajności i konkurencyjności kolejowych przewozów towarowych w całej Europie do roku 2030. Wiele jednak pozostaje jeszcze do zrobienia. Dla pomyślnego i skutecznego wdrożenia Digital Automatic Coupling (DAC) kluczowe znaczenie ma otwarta, ścisła i efektywna współpraca między przedsiębiorstwami kolejowymi, zarządcami infrastruktury i posiadaczami wagonów, a także przemysłem kolejowym, podmiotami odpowiedzialnymi za utrzymanie linii, kolejowymi ośrodkami badawczymi oraz krajowymi i europejskimi instytucjami politycznymi.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej