55407
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Progress overshadowed by coronavirus and controversy / Nick Kingsley. // Railway Gazette International. - 2021, nr 5, s. 19-22. - rys.1; fot.10.
Dokument nadrzędny: Railway Gazette International.
Pomimo lokalnych protestów budowa pierwszej fazy drugiej linii kolei dużych prędkości High Speed 2 (HS2) pomiędzy Londynem a West Midlands (aglomeracja Birmingham) posuwa się naprzód. Jednak ukończenie ponad 500 km całej "sieci Y", zgodnie z planami z 2010 roku, wydaje się teraz znacznie mniej pewne. Rosną obawy, że pewne części projektu HS2 mogą zostać odrzucone w związku z presją polityczną związaną z wpływem pandemii Covid-19 na finanse publiczne. Linia Londyn - Crewe miała być wybudowana do 2033 r., przewidywana prędkość operacyjna pociągów to 360 km/h. Długość torów fazy 1 i 2a wynosi łącznie 589 km ( w tym 15 tuneli, 62 wiadukty i aż 293 mosty).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Pomimo lokalnych protestów budowa pierwszej fazy drugiej linii kolei dużych prędkości High Speed 2 (HS2) pomiędzy Londynem a West Midlands (aglomeracja Birmingham) posuwa się naprzód. Jednak ukończenie ponad 500 km całej "sieci Y", zgodnie z planami z 2010 roku, wydaje się teraz znacznie mniej pewne. Rosną obawy, że pewne części projektu HS2 mogą zostać odrzucone w związku z presją polityczną związaną z wpływem pandemii Covid-19 na finanse publiczne. Linia Londyn - Crewe miała być wybudowana do 2033 r., przewidywana prędkość operacyjna pociągów to 360 km/h. Długość torów fazy 1 i 2a wynosi łącznie 589 km ( w tym 15 tuneli, 62 wiadukty i aż 293 mosty).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej