55448
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Infrastruktura Transportu.
Rozwój techniki kolejowej i wzrost prędkości handlowych pociągów w XIX w. Projekty badawcze i innowacje w zakresie zwiększenia prędkości pojazdów trakcji parowej i elektrycznej w Europie i USA. Zakres i przebieg elektryfikacji Śląskiej Kolei Górskiej na Dolnym Śląsku. Koncepcja i realizacja projektu podwieszonej kolei z napędem śmgłowym - Schienenzeppelin. Konstrukcja i eksploatacja szybkobieżnych zespołów trakcyjnych, spalinowych i elektrycznych oraz parowozów ekspresowych przystosowanych do prędkości jazdy 200 km/h. Dostosowanie parametrów infrastruktury i urządzeń zrk do szybkiego ruchu kolejowego.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia poz.15
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Rozwój techniki kolejowej i wzrost prędkości handlowych pociągów w XIX w. Projekty badawcze i innowacje w zakresie zwiększenia prędkości pojazdów trakcji parowej i elektrycznej w Europie i USA. Zakres i przebieg elektryfikacji Śląskiej Kolei Górskiej na Dolnym Śląsku. Koncepcja i realizacja projektu podwieszonej kolei z napędem śmgłowym - Schienenzeppelin. Konstrukcja i eksploatacja szybkobieżnych zespołów trakcyjnych, spalinowych i elektrycznych oraz parowozów ekspresowych przystosowanych do prędkości jazdy 200 km/h. Dostosowanie parametrów infrastruktury i urządzeń zrk do szybkiego ruchu kolejowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej