55447
Article
In basket
Dokument nadrzędny: Infrastruktura Transportu.
Rozwój techniki kolejowej i wzrost prędkości handlowych pociągów w XIX w. Projekty badawcze i innowacje w zakresie zwiększenia prędkości pojazdów trakcji parowej i elektrycznej w Europie i USA. Zakres i przebieg elektryfikacji Śląskiej Kolei Górskiej na Dolnym Śląsku. Koncepcja i realizacja projektu podwieszonej kolei z napędem śmgłowym - Schienenzeppelin. Konstrukcja i eksploatacja szybkobieżnych zespołów trakcyjnych, spalinowych i elektrycznych oraz parowozów ekspresowych przystosowanych do prędkości jazdy 200 km/h. Dostosowanie parametrów infrastruktury i urządzeń zrk do szybkiego ruchu kolejowego.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia poz.15
Summary, etc.
Streszczenie: Rozwój techniki kolejowej i wzrost prędkości handlowych pociągów w XIX w. Projekty badawcze i innowacje w zakresie zwiększenia prędkości pojazdów trakcji parowej i elektrycznej w Europie i USA. Zakres i przebieg elektryfikacji Śląskiej Kolei Górskiej na Dolnym Śląsku. Koncepcja i realizacja projektu podwieszonej kolei z napędem śmgłowym - Schienenzeppelin. Konstrukcja i eksploatacja szybkobieżnych zespołów trakcyjnych, spalinowych i elektrycznych oraz parowozów ekspresowych przystosowanych do prędkości jazdy 200 km/h. Dostosowanie parametrów infrastruktury i urządzeń zrk do szybkiego ruchu kolejowego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again