55398
Artykuł
W koszyku
Problemy wyboru konstrukcji nawierzchni - analiza metodą ANKOT / Iwona Nowosińska. // Problemy Kolejnictwa. - 2012, nr 155, s. 72-92. - rys.9; fot.5 : 3.
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Rodzaje nawierzchni stosowanych do budowy i modernizacji linii Kolei Dużych Prędkości (KDP). Parametry, właściwości i przykłady realizacji nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych; charakterystyka systemów Edilon (szyny w otulinie), Bögl , GETRAC, RHEDA 2000, Shinkansen. Konstrukcja podtorza. Zastosowanie metody analizy kontrastowej obiektów technicznych (ANKOT) do porównania cech nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych oraz wyboru rodzaju nawierzchni dla linii KDP; wpływ lokalnych uwarunkowań na wybór nawierzchni.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia poz.29
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Rodzaje nawierzchni stosowanych do budowy i modernizacji linii Kolei Dużych Prędkości (KDP). Parametry, właściwości i przykłady realizacji nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych; charakterystyka systemów Edilon (szyny w otulinie), Bögl , GETRAC, RHEDA 2000, Shinkansen. Konstrukcja podtorza. Zastosowanie metody analizy kontrastowej obiektów technicznych (ANKOT) do porównania cech nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych oraz wyboru rodzaju nawierzchni dla linii KDP; wpływ lokalnych uwarunkowań na wybór nawierzchni.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej