55398
Article
In basket
Problemy wyboru konstrukcji nawierzchni - analiza metodą ANKOT / Iwona Nowosińska. // Problemy Kolejnictwa. - 2012, nr 155, s. 72-92. - rys.9; fot.5 : 3.
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Rodzaje nawierzchni stosowanych do budowy i modernizacji linii Kolei Dużych Prędkości (KDP). Parametry, właściwości i przykłady realizacji nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych; charakterystyka systemów Edilon (szyny w otulinie), Bögl , GETRAC, RHEDA 2000, Shinkansen. Konstrukcja podtorza. Zastosowanie metody analizy kontrastowej obiektów technicznych (ANKOT) do porównania cech nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych oraz wyboru rodzaju nawierzchni dla linii KDP; wpływ lokalnych uwarunkowań na wybór nawierzchni.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia poz.29
Summary, etc.
Streszczenie: Rodzaje nawierzchni stosowanych do budowy i modernizacji linii Kolei Dużych Prędkości (KDP). Parametry, właściwości i przykłady realizacji nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych; charakterystyka systemów Edilon (szyny w otulinie), Bögl , GETRAC, RHEDA 2000, Shinkansen. Konstrukcja podtorza. Zastosowanie metody analizy kontrastowej obiektów technicznych (ANKOT) do porównania cech nawierzchni podsypkowych i bezpodsypkowych oraz wyboru rodzaju nawierzchni dla linii KDP; wpływ lokalnych uwarunkowań na wybór nawierzchni.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again