55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Poczta Polska.
Rozmowa z Izabelą Esden-Tempską, kierownikiem Działu Zarządzania Służbami Sprzedaży i Bazami Danych Centrali CUP o powołaniu do życia służby sprzedaży i ujednoliceniu struktury służby. Współpraca na szczeblach CUP z klientami masowymi; przejęcie umów na usługi pocztowe od DOP, RUP, UPP; przychody z usług pocztowych za l.2004-2005. Szkolenia dla pracowników służb sprzedaży CUP. Ocena funkcjonowania służb sprzedaży CUP. System motywacyjny dla pracowników służb sprzedaży; działania promocyjne i marketingowe podjęte przez Pocztę. Ranking Regionów CUP oraz przedstawicieli handlowych. Obecna sytuacja rynkowa Poczty Polskiej; prognoza na najbliższe lata.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Rozmowa z Izabelą Esden-Tempską, kierownikiem Działu Zarządzania Służbami Sprzedaży i Bazami Danych Centrali CUP o powołaniu do życia służby sprzedaży i ujednoliceniu struktury służby. Współpraca na szczeblach CUP z klientami masowymi; przejęcie umów na usługi pocztowe od DOP, RUP, UPP; przychody z usług pocztowych za l.2004-2005. Szkolenia dla pracowników służb sprzedaży CUP. Ocena funkcjonowania służb sprzedaży CUP. System motywacyjny dla pracowników służb sprzedaży; działania promocyjne i marketingowe podjęte przez Pocztę. Ranking Regionów CUP oraz przedstawicieli handlowych. Obecna sytuacja rynkowa Poczty Polskiej; prognoza na najbliższe lata.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej