55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych. // Biuletyn Urzędu Komunikacji Elektronicznej. - 2006, nr 4, s.17-25. - rys.5 : 6 + 2.
Tekst raportu opracowanego w Departamencie Rynku Pocztowego, pt.: "Raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji i sposobie ich rozpatrzenia". Prawne podstawy wykonania raportu wg przepisów polskich i UE; ustawy Prawo pocztowe z 12 czerwca 2003 r., dyrektywy 97/67/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 15 grudnia 1997 r., dyrektywy 2002/39/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 10 czerwca 2002 r., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. Normy jakości dla przesyłek w obrocie zagranicznym w ramach Wspólnoty. Wskaźniki terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym. Zakres i metody badań jakości usług Poczty Polskiej w 2005 r. Podsumowanie wyników badania terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych (priorytetowych i ekonomicznych) w obrocie krajowym. Zasady reklamacji powszechnej usługi pocztowej. Dane dotyczące liczby i struktury reklamacji uslug pocztowych w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym w 2005 r.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Tekst raportu opracowanego w Departamencie Rynku Pocztowego, pt.: "Raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji i sposobie ich rozpatrzenia". Prawne podstawy wykonania raportu wg przepisów polskich i UE; ustawy Prawo pocztowe z 12 czerwca 2003 r., dyrektywy 97/67/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 15 grudnia 1997 r., dyrektywy 2002/39/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 10 czerwca 2002 r., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. Normy jakości dla przesyłek w obrocie zagranicznym w ramach Wspólnoty. Wskaźniki terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym. Zakres i metody badań jakości usług Poczty Polskiej w 2005 r. Podsumowanie wyników badania terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych (priorytetowych i ekonomicznych) w obrocie krajowym. Zasady reklamacji powszechnej usługi pocztowej. Dane dotyczące liczby i struktury reklamacji uslug pocztowych w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym w 2005 r.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej