55519
No cover
Article
In basket
Planowanie przestrzenne a marketing gminy / Mariusz Chudak. // Przegląd Komunalny. - 2006, nr 1, s.66-67. - fot.1.
Dokument nadrzędny: Przegląd Komunalny.
Instrumenty polityki marketingowej samorządów terytorialnych. Rola i funkcje marketingowe. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Planowanie kierunków rozwoju działalności gospodarczej i inwestycji na terytorium gminy.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Instrumenty polityki marketingowej samorządów terytorialnych. Rola i funkcje marketingowe. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Planowanie kierunków rozwoju działalności gospodarczej i inwestycji na terytorium gminy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again