55453
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polscy przewoźnicy. Ranking jakościowy / Halina Brdulak. // Rzeczpospolita. Logistyka, Transport, Spedycja nr 4/2005. - 2005, nr 24.11.2005, s.27-30. - 1.
Uwarunkowania prawne i rynkowe poprawy standardów jakości usług przedsiębiorstw TSL w Polsce. Pojęcie standardu obsługi klienta. Ranking firm TSL zarejestrowanych w Polsce, wg czynników jakościowych, zawierający: podstawowe dane o firmie, formie własności, kapitale, przychodach w 2004 r., realizowanych standardach obsługi klienta i posiadanych certyfikatach.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Uwarunkowania prawne i rynkowe poprawy standardów jakości usług przedsiębiorstw TSL w Polsce. Pojęcie standardu obsługi klienta. Ranking firm TSL zarejestrowanych w Polsce, wg czynników jakościowych, zawierający: podstawowe dane o firmie, formie własności, kapitale, przychodach w 2004 r., realizowanych standardach obsługi klienta i posiadanych certyfikatach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej