55453
No cover
Article
In basket
Polscy przewoźnicy. Ranking jakościowy / Halina Brdulak. // Rzeczpospolita. Logistyka, Transport, Spedycja nr 4/2005. - 2005, nr 24.11.2005, s.27-30. - 1.
Uwarunkowania prawne i rynkowe poprawy standardów jakości usług przedsiębiorstw TSL w Polsce. Pojęcie standardu obsługi klienta. Ranking firm TSL zarejestrowanych w Polsce, wg czynników jakościowych, zawierający: podstawowe dane o firmie, formie własności, kapitale, przychodach w 2004 r., realizowanych standardach obsługi klienta i posiadanych certyfikatach.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Uwarunkowania prawne i rynkowe poprawy standardów jakości usług przedsiębiorstw TSL w Polsce. Pojęcie standardu obsługi klienta. Ranking firm TSL zarejestrowanych w Polsce, wg czynników jakościowych, zawierający: podstawowe dane o firmie, formie własności, kapitale, przychodach w 2004 r., realizowanych standardach obsługi klienta i posiadanych certyfikatach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again