55407
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak CRM może zwiększyć efektywność łańcucha dostaw / Aleksandra Laskowska-Rutkowska. // Gospodarka Materiałowa i Logistyka. - 2006, nr 1, s.21-25. - rys.2.
Definicje zarządzania relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management) i zarządzania łańcuchem dostaw - SCM (Supply Chain Management). Porównanie koncepcji CRM i SCM pod względem podejścia do relacji i kształtowania związków z klientami. Ocena korzyści integracji SCM z CRM na płaszczyźnie: operacyjnej, informacyjnej, kosztów, strategii. Efektywność integracji systemu CRM/SCM na przykładzie rozwiązań zastosowanych przez dystrybutora części samolotowych - firmę Aviall. Stan i perspektywy wdrażania CRM w Polsce.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Definicje zarządzania relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management) i zarządzania łańcuchem dostaw - SCM (Supply Chain Management). Porównanie koncepcji CRM i SCM pod względem podejścia do relacji i kształtowania związków z klientami. Ocena korzyści integracji SCM z CRM na płaszczyźnie: operacyjnej, informacyjnej, kosztów, strategii. Efektywność integracji systemu CRM/SCM na przykładzie rozwiązań zastosowanych przez dystrybutora części samolotowych - firmę Aviall. Stan i perspektywy wdrażania CRM w Polsce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej