55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poczta Polska - badanie opinii konsumentów / Monika Fedorczuk. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 4, s.26-30. - rys.7.
Podsumowanie i analiza wyników badań opinii publicznej na temat usług Poczty Polskiej, przeprowadzonego w listopadzie 2004 r. Ocena działalności i oferty Poczty Polskiej, przez klientów indywidualnych, wg następujących kryteriów: jakości usług operatora publicznego, cen usług, dostępności terytorialnej, oceny najbliższej placówki pocztowej, źródła informacji o usługach.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Podsumowanie i analiza wyników badań opinii publicznej na temat usług Poczty Polskiej, przeprowadzonego w listopadzie 2004 r. Ocena działalności i oferty Poczty Polskiej, przez klientów indywidualnych, wg następujących kryteriów: jakości usług operatora publicznego, cen usług, dostępności terytorialnej, oceny najbliższej placówki pocztowej, źródła informacji o usługach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej