55398
No cover
Article
In basket
Poczta Polska - badanie opinii konsumentów / Monika Fedorczuk. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 4, s.26-30. - rys.7.
Podsumowanie i analiza wyników badań opinii publicznej na temat usług Poczty Polskiej, przeprowadzonego w listopadzie 2004 r. Ocena działalności i oferty Poczty Polskiej, przez klientów indywidualnych, wg następujących kryteriów: jakości usług operatora publicznego, cen usług, dostępności terytorialnej, oceny najbliższej placówki pocztowej, źródła informacji o usługach.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Podsumowanie i analiza wyników badań opinii publicznej na temat usług Poczty Polskiej, przeprowadzonego w listopadzie 2004 r. Ocena działalności i oferty Poczty Polskiej, przez klientów indywidualnych, wg następujących kryteriów: jakości usług operatora publicznego, cen usług, dostępności terytorialnej, oceny najbliższej placówki pocztowej, źródła informacji o usługach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again