55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Telefonia stacjonarna w Polsce - preferencje konsumentów / Marek Jakóbowski. // Biuletyn Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. - 2005, nr 2, s.9-17. - rys.25.
Omówienie wyników badań preferencji klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej i komórkowej w Polsce, przeprowadzonych w październiku 2004 r. przez OBOP, na zlecenie Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Podsumowanie wyników badań dotyczących telefonii stacjonarnej w następującym zakresie: znajomość spontaniczna i wspomagana operatorów, rekomendacja operatora, koszty połączeń, satysfakcja z usług i operatorów, korzystanie z usług telefonii stacjonarnej, zmiana dostawcy usług, przyczyny braku telefonu stacjonarnego, koszty przyłączenia telefonu stacjonarnego, korzystanie z poszczególnych usług telefonii stacjonarnej, uszkodzenia telefonu stacjonarnego oraz ich usuwanie i ocena jakości przeprowadzonej naprawy, zgłaszanie reklamacji, specjalne potrzeby użytkowników, książki telefoniczne, linie informacyjne.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Omówienie wyników badań preferencji klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej i komórkowej w Polsce, przeprowadzonych w październiku 2004 r. przez OBOP, na zlecenie Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Podsumowanie wyników badań dotyczących telefonii stacjonarnej w następującym zakresie: znajomość spontaniczna i wspomagana operatorów, rekomendacja operatora, koszty połączeń, satysfakcja z usług i operatorów, korzystanie z usług telefonii stacjonarnej, zmiana dostawcy usług, przyczyny braku telefonu stacjonarnego, koszty przyłączenia telefonu stacjonarnego, korzystanie z poszczególnych usług telefonii stacjonarnej, uszkodzenia telefonu stacjonarnego oraz ich usuwanie i ocena jakości przeprowadzonej naprawy, zgłaszanie reklamacji, specjalne potrzeby użytkowników, książki telefoniczne, linie informacyjne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej