55492
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czynniki stanowiące podstawę wyboru systemu ERTMS: interoperacyjność, bezpieczeństwo i sygnalizacja kabinowa, odnowa urządzeń sterowania ruchem, odnowa taboru. Testowanie systemu ERTMS przez koleje brytyjskie, francuskie, niemieckie i włoskie. Szwajcaria pierwszym na świecie państwem, które zastosowało system ERTMS komercyjnie. Prace kolei fińskiej, norweskiej i szwedzkiej nad stworzeniem tymczasowego połączenia pomiędzy systemami narodowymi a systemem ERTMS. Plany uruchomienia w 2008 roku w Szwecji pierwszej linii z zastosowaniem tymczasowego połączenia pomiędzy systemem narodowym a ERTMS.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia Poz. 4
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Czynniki stanowiące podstawę wyboru systemu ERTMS: interoperacyjność, bezpieczeństwo i sygnalizacja kabinowa, odnowa urządzeń sterowania ruchem, odnowa taboru. Testowanie systemu ERTMS przez koleje brytyjskie, francuskie, niemieckie i włoskie. Szwajcaria pierwszym na świecie państwem, które zastosowało system ERTMS komercyjnie. Prace kolei fińskiej, norweskiej i szwedzkiej nad stworzeniem tymczasowego połączenia pomiędzy systemami narodowymi a systemem ERTMS. Plany uruchomienia w 2008 roku w Szwecji pierwszej linii z zastosowaniem tymczasowego połączenia pomiędzy systemem narodowym a ERTMS.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej