55448
Artykuł
W koszyku
Sposób na klienta / Jakub Kram. // Świat Telekomunikacji. - 2004, nr 11, s.40-41. - fot.2.
Dokument nadrzędny: Świat Telekomunikacji.
Charakterystyka automatycznego systemu do obsługi klientów - IVR (Interactive Voice Response). Cele, funkcje i zalety zastosowania IVR w systemie obsługi klientów operatorów telekomunikacyjnych. Koszty i korzyści wdrożenia IVR.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Charakterystyka automatycznego systemu do obsługi klientów - IVR (Interactive Voice Response). Cele, funkcje i zalety zastosowania IVR w systemie obsługi klientów operatorów telekomunikacyjnych. Koszty i korzyści wdrożenia IVR.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej