55398
Artykuł
W koszyku
Transport kombinowany. // Polska Gazeta Transportowa. - 2004, nr 1, s.1;3-7. - fot.4.
Dokument nadrzędny: Polska Gazeta Transportowa.
Technologia przewozu barek śródlądowych statkami morskim i.Obsługa linii żeglugowych operujących transportem kombinowanym w Porcie Szczecin-Świnoujście. Działania na rzecz rozwoju transportu kombinowanego w Bazie Promów Morskich w Świnoujścu. Promocja żeglugi bliskiego zasięgu w UE. Reorganizacja działalności operatora Intercontainer/Interfrigo. Zakres działalności i plany rozwojowe Polcont sp. z o.o. Plany budowy terminalu w Poznaniu-Franowie przez Spedcont. Struktura i organizacja przeładunków w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym. Plany inwestycyjne Gdańskiego Terminalu Kontenerowego. Bariery rozwoju transportu kombinowanego w Polsce. Działalność firmy Polzug realizującej przewozy kombinowane pomiędzy Polską a Niemcami. Podpisanie umowy przez PŻM w Szczecinie i konsorcjum Stalowe Corus w sprawie przedłużenia kontraktu na przewóz elementów stalowych. Założenia włoskiego programu mającego na celu promocję transportu kolejowego i uczynienie do bardziej konkurencyjnym w stosunku do transportu drogowego.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Technologia przewozu barek śródlądowych statkami morskim i.Obsługa linii żeglugowych operujących transportem kombinowanym w Porcie Szczecin-Świnoujście. Działania na rzecz rozwoju transportu kombinowanego w Bazie Promów Morskich w Świnoujścu. Promocja żeglugi bliskiego zasięgu w UE. Reorganizacja działalności operatora Intercontainer/Interfrigo. Zakres działalności i plany rozwojowe Polcont sp. z o.o. Plany budowy terminalu w Poznaniu-Franowie przez Spedcont. Struktura i organizacja przeładunków w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym. Plany inwestycyjne Gdańskiego Terminalu Kontenerowego. Bariery rozwoju transportu kombinowanego w Polsce. Działalność firmy Polzug realizującej przewozy kombinowane pomiędzy Polską a Niemcami. Podpisanie umowy przez PŻM w Szczecinie i konsorcjum Stalowe Corus w sprawie przedłużenia kontraktu na przewóz elementów stalowych. Założenia włoskiego programu mającego na celu promocję transportu kolejowego i uczynienie do bardziej konkurencyjnym w stosunku do transportu drogowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej