55425
No cover
Article
In basket
Koła jakości w telekomunikacji polskiej / Michał Makowski. // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2003, R.54, nr 9, s.75-80. - rys.1.
Geneza i założenia teorii kół jakości. Zasady funkcjonowania zespołów zadaniowych (kół jakości) w przedsiębiorstwach, omówione na przykładzie firm japońskich. Doświadczenia z wdrażania koncepcji kół jakości w firmie telekomunikacyjnej w Polsce.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia poz.3
Summary, etc.
Streszczenie: Geneza i założenia teorii kół jakości. Zasady funkcjonowania zespołów zadaniowych (kół jakości) w przedsiębiorstwach, omówione na przykładzie firm japońskich. Doświadczenia z wdrażania koncepcji kół jakości w firmie telekomunikacyjnej w Polsce.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again