55425
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Koła jakości w telekomunikacji polskiej / Michał Makowski. // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2003, R.54, nr 9, s.75-80. - rys.1.
Geneza i założenia teorii kół jakości. Zasady funkcjonowania zespołów zadaniowych (kół jakości) w przedsiębiorstwach, omówione na przykładzie firm japońskich. Doświadczenia z wdrażania koncepcji kół jakości w firmie telekomunikacyjnej w Polsce.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia poz.3
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Geneza i założenia teorii kół jakości. Zasady funkcjonowania zespołów zadaniowych (kół jakości) w przedsiębiorstwach, omówione na przykładzie firm japońskich. Doświadczenia z wdrażania koncepcji kół jakości w firmie telekomunikacyjnej w Polsce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej