55425
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Transport drogowy,kolejowy i lotniczy po 2004 roku Jak wejdziemy do Unii / Przemysław Piłat. // Gazeta Wyborcza. Logistyka. - 2002, nr 25.06.2002, s.6-7. - tab.1.
Dokument nadrzędny: Gazeta Wyborcza. Logistyka.
Konsekwencje integracji z Unią Europejską dla polskiego sektora transportowego w kontekście zamknięcia rozdziału negocjacyjnego "Polityka transportowa". Otwarcie wewnętrznych rynków państw Piętnastki polskim przewoźnikom i wpuszczenie na polskie drogi najcięższych zestawów transportowych o nacisku 11,5 t. Okres przejściowy dotyczący przewozów kabotażowych. Problem dostosowania krajowych przewoźników do norm UE. Liberalizacja transportu lotniczego - przygotowanie PLL LOT do międzynarodowej konkurencji. Liberalizacja transportu kolejowego - restrukturyzacja PKP. Korzyści dla firm transportowych związane z integracją z UE.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Konsekwencje integracji z Unią Europejską dla polskiego sektora transportowego w kontekście zamknięcia rozdziału negocjacyjnego "Polityka transportowa". Otwarcie wewnętrznych rynków państw Piętnastki polskim przewoźnikom i wpuszczenie na polskie drogi najcięższych zestawów transportowych o nacisku 11,5 t. Okres przejściowy dotyczący przewozów kabotażowych. Problem dostosowania krajowych przewoźników do norm UE. Liberalizacja transportu lotniczego - przygotowanie PLL LOT do międzynarodowej konkurencji. Liberalizacja transportu kolejowego - restrukturyzacja PKP. Korzyści dla firm transportowych związane z integracją z UE.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej