55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ranking firm transportowo-spedycyjno-logistycznych (TSL) 2002 / Halina Brdulak. // Rzeczpospolita-Dodatek Specjalny. Logistyka - Transport-Spedycja nr 2/149. - 2002, nr 27.06.02, s.12-33. - rys.6 : 13.
Ranking przedsiębiorstw sektora TSL w Polsce wg danych za 2001 r. Komentarz do rankingu i analiza rynku TSL. Ranking firm TSL uszeregowanych według następujących kryteriów (tabele): wielkość przychodów ze sprzedaży podstawowej; wielkość przychodów ze sprezdaży podstawowej z podziałem na firmy, które zdeklarowały jako główne źródło przychodów - transport samochodowy, transport kolejowy, usługi kurierskie, usługi logistyczne, spedycję kolejową, spedycję morską, inną działalność; dynamika przychodów; wielkość zysku brutto; deklarowany zakres działania (uniwersalność); czynniki jakościowe (standardy obsługi klienta, normy ISO oraz OCS i OCP). Dane na wykresach: zestawienie pierwszej dziesiątki firm TSL według wielkości przychodów w 2001 r.; udział przychodów ze sprzedaży (średni przychód/firma) w poszczególnych kategoriach (w %) - usługi logistyczne, systemy informatyczne, zaangażowanie kapitału zagranicznego, standardy obsługi klienta, uniwersalność świadczonych usług.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Ranking przedsiębiorstw sektora TSL w Polsce wg danych za 2001 r. Komentarz do rankingu i analiza rynku TSL. Ranking firm TSL uszeregowanych według następujących kryteriów (tabele): wielkość przychodów ze sprzedaży podstawowej; wielkość przychodów ze sprezdaży podstawowej z podziałem na firmy, które zdeklarowały jako główne źródło przychodów - transport samochodowy, transport kolejowy, usługi kurierskie, usługi logistyczne, spedycję kolejową, spedycję morską, inną działalność; dynamika przychodów; wielkość zysku brutto; deklarowany zakres działania (uniwersalność); czynniki jakościowe (standardy obsługi klienta, normy ISO oraz OCS i OCP). Dane na wykresach: zestawienie pierwszej dziesiątki firm TSL według wielkości przychodów w 2001 r.; udział przychodów ze sprzedaży (średni przychód/firma) w poszczególnych kategoriach (w %) - usługi logistyczne, systemy informatyczne, zaangażowanie kapitału zagranicznego, standardy obsługi klienta, uniwersalność świadczonych usług.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej