55425
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Verkehrspolitik durch Steuerpolitik / T. Bracher. // Nahverkehr, Der. - 1999, nr 1-2, s. 17-22.
Dokument nadrzędny: Nahverkehr, Der.
Postulaty zwiększenia podatku od paliw dla większego uzależnienia kosztów ruchu samochodowego od przebiegu. Środki polityki podatkowej jako narzędzie ograniczania indywidualnego ruchu samochodowego: podatek gruntowy, przemysłowy, samochodowy (w zależności od pojemności silnika, emisji spalin), od zakupu (zob. też "Biul. Inf." nr 7/99).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Postulaty zwiększenia podatku od paliw dla większego uzależnienia kosztów ruchu samochodowego od przebiegu. Środki polityki podatkowej jako narzędzie ograniczania indywidualnego ruchu samochodowego: podatek gruntowy, przemysłowy, samochodowy (w zależności od pojemności silnika, emisji spalin), od zakupu (zob. też "Biul. Inf." nr 7/99).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej