55537
No cover
Article
In basket
Elementy marketingu w funkcjonowaniu PLL LOT SA / Wiesław Bachorski. // Spedycja i Transport. - 1998, R.49, nr 6, s.27-30. - fot.2.
Dokument nadrzędny: Spedycja i Transport.
Cele i założenia polityki marketingowej PLL LOT S.A. Elementy strategii marketingowej firmy i metody realizacji zadań marketingowych. Ocena jakości świadczonych usług lotniczych i konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym. Prowadzone działania z zakresu: reklamy, promocji i public relations.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Cele i założenia polityki marketingowej PLL LOT S.A. Elementy strategii marketingowej firmy i metody realizacji zadań marketingowych. Ocena jakości świadczonych usług lotniczych i konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym. Prowadzone działania z zakresu: reklamy, promocji i public relations.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again