55527
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Elementy marketingu w funkcjonowaniu PLL LOT SA / Wiesław Bachorski. // Spedycja i Transport. - 1998, R.49, nr 6, s.27-30. - fot.2.
Dokument nadrzędny: Spedycja i Transport.
Cele i założenia polityki marketingowej PLL LOT S.A. Elementy strategii marketingowej firmy i metody realizacji zadań marketingowych. Ocena jakości świadczonych usług lotniczych i konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym. Prowadzone działania z zakresu: reklamy, promocji i public relations.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Cele i założenia polityki marketingowej PLL LOT S.A. Elementy strategii marketingowej firmy i metody realizacji zadań marketingowych. Ocena jakości świadczonych usług lotniczych i konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym. Prowadzone działania z zakresu: reklamy, promocji i public relations.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej