55472
No cover
Article
In basket
Działania marketingowe - przykład Unity Line / Ewa Modzel, Józef Perenc. // Spedycja i Transport. - 1997, R.48, nr 8, s.24-30. - rys.1 : 2.
Dokument nadrzędny: Spedycja i Transport.
Zarządzanie marketingowe usługami żeglugi promowej na przykładzie strategii zarządzania przedsiębiorstwem Unity Line. Kryteria oceny jakości świadczonych usług przez pasażerów na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych. Wyniki badań ankietowych w ujęciu tabelarycznym, dotyczących jakości usług na promie "Polonia" i na terminalach promowych od lipca'95 do lipca'96 oraz jakości usług świadczonych w biurach podróży współpracujących z Unity Line (od lipca'95 do lipca'96). Zróżnicowanie badanych respondentów według informacji zawartych w metryczce respondenta. Segmentacja klientów korzystających z usług Unity Line. Tendencje rozwojowe europejskiej żeglugi promowej uwarunkowane wzrostem popytu na przewozy szybkie o wysokim standardzie obsługi pasażerów. Perspektywy rozwoju szybkiej żeglugi promowej w Europie i na świecie.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia poz.1
Summary, etc.
Streszczenie: Zarządzanie marketingowe usługami żeglugi promowej na przykładzie strategii zarządzania przedsiębiorstwem Unity Line. Kryteria oceny jakości świadczonych usług przez pasażerów na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych. Wyniki badań ankietowych w ujęciu tabelarycznym, dotyczących jakości usług na promie "Polonia" i na terminalach promowych od lipca'95 do lipca'96 oraz jakości usług świadczonych w biurach podróży współpracujących z Unity Line (od lipca'95 do lipca'96). Zróżnicowanie badanych respondentów według informacji zawartych w metryczce respondenta. Segmentacja klientów korzystających z usług Unity Line. Tendencje rozwojowe europejskiej żeglugi promowej uwarunkowane wzrostem popytu na przewozy szybkie o wysokim standardzie obsługi pasażerów. Perspektywy rozwoju szybkiej żeglugi promowej w Europie i na świecie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again