55407
Artykuł
W koszyku
Światowy Kongres Badań Kolejowych w Paryżu WCRR 94. // Problemy Kolejnictwa. - 1995, nr 119, s.84-115. - tabl.4.
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
W dniach 14-16 listopada odbył się w Paryżu Światowy Kongres Badań Kolejowych.Program Kongresu obejmował m.in. część referatową na której wygłoszono 180 opracowań dotyczących i rozwoju kolejnictwa.Zaprezentowane w pracy skrócone wersje niekórych wybranych referatów:Badanie kolei francuskich (SNCF).Strategiczne kierunki badań na kolejach niemieckich (DBAG). Rola i organizacja prac badawczo-rozwojowych na kolejach włoskich. Planowanie badań naukowych i projektów innowacyjnych na kolejach amerykańskich. Interoperatywność i badanie kolejowe. Oddziaływanie pojazd-tor: optymalizacja eksploatacji konwencjonalnych linii kolejowych. Zużycie i uszkodzenia powstające podczas kontaktu między kołem a szyną. Pierwsza ocena systemu łączności komórkowej GSM jako nowego rozwiązania przesyłania informacji między pojazdem a torem dla szybkich kolei europejskich. Strategia wprowadzania Europejskiego Systemu Kierowania Ruchem Pociągów-ETCS-na kolejach europejskich. Redukcja zużycia energii na kolejach DB. Cele i możliwości COMMUTOR- odpowiedź SNCF w zakresie przewozów kombinowanych. DEVFRAKO- lokalizacja źródeł dźwięku na pojazdach ICE, TGV-A i TR 07 przystosowanych do dużych prędkości.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia poz.12
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W dniach 14-16 listopada odbył się w Paryżu Światowy Kongres Badań Kolejowych.Program Kongresu obejmował m.in. część referatową na której wygłoszono 180 opracowań dotyczących i rozwoju kolejnictwa.Zaprezentowane w pracy skrócone wersje niekórych wybranych referatów:Badanie kolei francuskich (SNCF).Strategiczne kierunki badań na kolejach niemieckich (DBAG). Rola i organizacja prac badawczo-rozwojowych na kolejach włoskich. Planowanie badań naukowych i projektów innowacyjnych na kolejach amerykańskich. Interoperatywność i badanie kolejowe. Oddziaływanie pojazd-tor: optymalizacja eksploatacji konwencjonalnych linii kolejowych. Zużycie i uszkodzenia powstające podczas kontaktu między kołem a szyną. Pierwsza ocena systemu łączności komórkowej GSM jako nowego rozwiązania przesyłania informacji między pojazdem a torem dla szybkich kolei europejskich. Strategia wprowadzania Europejskiego Systemu Kierowania Ruchem Pociągów-ETCS-na kolejach europejskich. Redukcja zużycia energii na kolejach DB. Cele i możliwości COMMUTOR- odpowiedź SNCF w zakresie przewozów kombinowanych. DEVFRAKO- lokalizacja źródeł dźwięku na pojazdach ICE, TGV-A i TR 07 przystosowanych do dużych prędkości.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej