55398
Article
In basket
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Przedstawiono wyniki jednych z największych badań marketingowych preferencji klientów PKP. Badaniami objęto około 10000 respondentów, którzy w okresie wykonywanych badań marketingowych podróżowali pociągami PKP. W artykule przedstawiono analizowaną populację, charakterystykę rynku, opinie klientów PKP o jakości usług PKP, wyniki analizy potrzeb informacyjnych oraz wyniki analizy preferencji cenowych klientów PKP.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia 9 poz.
Summary, etc.
Streszczenie: Przedstawiono wyniki jednych z największych badań marketingowych preferencji klientów PKP. Badaniami objęto około 10000 respondentów, którzy w okresie wykonywanych badań marketingowych podróżowali pociągami PKP. W artykule przedstawiono analizowaną populację, charakterystykę rynku, opinie klientów PKP o jakości usług PKP, wyniki analizy potrzeb informacyjnych oraz wyniki analizy preferencji cenowych klientów PKP.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again