55398
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Kolejnictwa.
Przedstawiono wyniki jednych z największych badań marketingowych preferencji klientów PKP. Badaniami objęto około 10000 respondentów, którzy w okresie wykonywanych badań marketingowych podróżowali pociągami PKP. W artykule przedstawiono analizowaną populację, charakterystykę rynku, opinie klientów PKP o jakości usług PKP, wyniki analizy potrzeb informacyjnych oraz wyniki analizy preferencji cenowych klientów PKP.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia 9 poz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przedstawiono wyniki jednych z największych badań marketingowych preferencji klientów PKP. Badaniami objęto około 10000 respondentów, którzy w okresie wykonywanych badań marketingowych podróżowali pociągami PKP. W artykule przedstawiono analizowaną populację, charakterystykę rynku, opinie klientów PKP o jakości usług PKP, wyniki analizy potrzeb informacyjnych oraz wyniki analizy preferencji cenowych klientów PKP.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej