55398
Artykuł
W koszyku
Que L'Europe va Changer Pour La SNCF / F. Dumont. // La Vie du Rail et des Transports. - 1995, nr 2498, s.10-11.
Dokument nadrzędny: La Vie du Rail et des Transports.
10 maja ukazał się w "Dzienniku Urzędowym" tekst decydujący o przyszłości SNCF. Jest to dekret przenoszący do prawa francuskiego dyrektywę 91-440, zapoczątkowującą konkurencję w kolejnictwie europejskim. W dniu, w którym ukażą się nowe przedsiębiorstwa kolejowe, może się okazać, że staną one wobec tak silnych aliansów, iż będą musiały wyperswadować sobie rzucanie się na ten rynek. Nie wiadomo jednak, czy taka strategia oprze się regułom konkurencji europejskiej. Na przykład Komisja Europejska chce zobowiązać koleje francuskie i brytyjskie do odstąpienia czwartej części ich uprawnień przewozowych przez tunel La Manche innym przedsiębiorstwom kolejowym.(zob. Biuletyn Informacyjny ROI nr 8, 1995)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: 10 maja ukazał się w "Dzienniku Urzędowym" tekst decydujący o przyszłości SNCF. Jest to dekret przenoszący do prawa francuskiego dyrektywę 91-440, zapoczątkowującą konkurencję w kolejnictwie europejskim. W dniu, w którym ukażą się nowe przedsiębiorstwa kolejowe, może się okazać, że staną one wobec tak silnych aliansów, iż będą musiały wyperswadować sobie rzucanie się na ten rynek. Nie wiadomo jednak, czy taka strategia oprze się regułom konkurencji europejskiej. Na przykład Komisja Europejska chce zobowiązać koleje francuskie i brytyjskie do odstąpienia czwartej części ich uprawnień przewozowych przez tunel La Manche innym przedsiębiorstwom kolejowym.(zob. Biuletyn Informacyjny ROI nr 8, 1995)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej