55398
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Hansa.
Polityka Unii Europejskiej jest w znacznej mierze nastawiona na niezawodny, ekonomiczny i bezpieczny transport morski. Zasady UE w zakresie polityki morskiej powinny więc zapewniać, aby usługi tego transportu były świadczone przy możliwie jak najmniejszym zagrożeniu dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich uczestników i dla środowiska morskiego. Na II Paneuropejskiej Konferencji Transportowej na Krecie 15.03.1994 r. kapitan M.Menzel - kierownik Rogge Marine Consulting GmbH z Bremy wnioski z badań przyczyn wypadków i katastrof morskich. Jego zdaniem bezpieczeństwo morskie jest głównie zależne od kapitana i załogi, ponieważ powodem ok. 80 procent wszystkich zaistniałych wypadków są błędy ludzkie.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Polityka Unii Europejskiej jest w znacznej mierze nastawiona na niezawodny, ekonomiczny i bezpieczny transport morski. Zasady UE w zakresie polityki morskiej powinny więc zapewniać, aby usługi tego transportu były świadczone przy możliwie jak najmniejszym zagrożeniu dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich uczestników i dla środowiska morskiego. Na II Paneuropejskiej Konferencji Transportowej na Krecie 15.03.1994 r. kapitan M.Menzel - kierownik Rogge Marine Consulting GmbH z Bremy wnioski z badań przyczyn wypadków i katastrof morskich. Jego zdaniem bezpieczeństwo morskie jest głównie zależne od kapitana i załogi, ponieważ powodem ok. 80 procent wszystkich zaistniałych wypadków są błędy ludzkie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej