55398
No cover
Article
In basket
Dokument nadrzędny: Hansa.
Polityka Unii Europejskiej jest w znacznej mierze nastawiona na niezawodny, ekonomiczny i bezpieczny transport morski. Zasady UE w zakresie polityki morskiej powinny więc zapewniać, aby usługi tego transportu były świadczone przy możliwie jak najmniejszym zagrożeniu dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich uczestników i dla środowiska morskiego. Na II Paneuropejskiej Konferencji Transportowej na Krecie 15.03.1994 r. kapitan M.Menzel - kierownik Rogge Marine Consulting GmbH z Bremy wnioski z badań przyczyn wypadków i katastrof morskich. Jego zdaniem bezpieczeństwo morskie jest głównie zależne od kapitana i załogi, ponieważ powodem ok. 80 procent wszystkich zaistniałych wypadków są błędy ludzkie.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Polityka Unii Europejskiej jest w znacznej mierze nastawiona na niezawodny, ekonomiczny i bezpieczny transport morski. Zasady UE w zakresie polityki morskiej powinny więc zapewniać, aby usługi tego transportu były świadczone przy możliwie jak najmniejszym zagrożeniu dla wszystkich bezpośrednich i pośrednich uczestników i dla środowiska morskiego. Na II Paneuropejskiej Konferencji Transportowej na Krecie 15.03.1994 r. kapitan M.Menzel - kierownik Rogge Marine Consulting GmbH z Bremy wnioski z badań przyczyn wypadków i katastrof morskich. Jego zdaniem bezpieczeństwo morskie jest głównie zależne od kapitana i załogi, ponieważ powodem ok. 80 procent wszystkich zaistniałych wypadków są błędy ludzkie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again