55425
No cover
Article
In basket
InterRegio-Steuerwagen für 200 km/h / P. Diepen. // Eisenbahningenieur. - 1994, nr 10, s.712-719.
Dokument nadrzędny: Eisenbahningenieur.
Wprowadzenie pociągów nawrotnych (tj. mogących kursować w obu kierunkach bez potrzeby dodatkowej pracy manewrowej) również w ruchu dalekobieżnym przyczyni się do większej ekonomiczności kolejowego transportu osobowego. W tym celu przewiduje się wprowadzenie do eksploatacji tzw. wagonów sterowniczych dla szybkości 200 km/h, stanowiących część składową pociągów nawrotnych. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Wprowadzenie pociągów nawrotnych (tj. mogących kursować w obu kierunkach bez potrzeby dodatkowej pracy manewrowej) również w ruchu dalekobieżnym przyczyni się do większej ekonomiczności kolejowego transportu osobowego. W tym celu przewiduje się wprowadzenie do eksploatacji tzw. wagonów sterowniczych dla szybkości 200 km/h, stanowiących część składową pociągów nawrotnych. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again