55425
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
InterRegio-Steuerwagen für 200 km/h / P. Diepen. // Eisenbahningenieur. - 1994, nr 10, s.712-719.
Dokument nadrzędny: Eisenbahningenieur.
Wprowadzenie pociągów nawrotnych (tj. mogących kursować w obu kierunkach bez potrzeby dodatkowej pracy manewrowej) również w ruchu dalekobieżnym przyczyni się do większej ekonomiczności kolejowego transportu osobowego. W tym celu przewiduje się wprowadzenie do eksploatacji tzw. wagonów sterowniczych dla szybkości 200 km/h, stanowiących część składową pociągów nawrotnych. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie pociągów nawrotnych (tj. mogących kursować w obu kierunkach bez potrzeby dodatkowej pracy manewrowej) również w ruchu dalekobieżnym przyczyni się do większej ekonomiczności kolejowego transportu osobowego. W tym celu przewiduje się wprowadzenie do eksploatacji tzw. wagonów sterowniczych dla szybkości 200 km/h, stanowiących część składową pociągów nawrotnych. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej