55447
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Revue Generale Des Chemins De Fer.
Opis metodologii stosowanej przez SNCF w celu oszacowania korzyści płynących z ewentualnej realizacji dużego projektu budowy linii kolejowej, przystosowanej do szybkiego ruchu pociągów. W toku analizy porównawczej bierze się pod uwagę pełną charakterystykę każdego projektu szacując poziom optymalizacji systemu TGV poprzez stopień wpisania się w założony program eksploatacji danej linii. Analiza ekonomiczna prowadzona jest w funkcji popytu na ten rodzaj usług przewozowych uwzględniające również wymogi i uwarunkowania otoczenia i konkurencji. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Opis metodologii stosowanej przez SNCF w celu oszacowania korzyści płynących z ewentualnej realizacji dużego projektu budowy linii kolejowej, przystosowanej do szybkiego ruchu pociągów. W toku analizy porównawczej bierze się pod uwagę pełną charakterystykę każdego projektu szacując poziom optymalizacji systemu TGV poprzez stopień wpisania się w założony program eksploatacji danej linii. Analiza ekonomiczna prowadzona jest w funkcji popytu na ten rodzaj usług przewozowych uwzględniające również wymogi i uwarunkowania otoczenia i konkurencji. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej