55472
No cover
Article
In basket
Beztłuczniowa nawierzchnia kolejowa w Tunelu Europejskim między Anglią i Francją . // Budownictwo i gospodarka miejska. - 1994, nr 5, s.19-21. - rys.4.
Dokument nadrzędny: Budownictwo i gospodarka miejska.
Przy budowie torów w tunelu pod Kanałem La Manche zastosowano nową technikę nazywaną systwmem "stałego toru". Nie wymaga on stosowania tłucznia, ogranicza zakres prac konserwacyjnych i co ważniejsze zmniejsza ogólną wysokość torowiska. To z kolei zezwoliło na obniżenie wysokości tunelu a więc i kosztów.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Przy budowie torów w tunelu pod Kanałem La Manche zastosowano nową technikę nazywaną systwmem "stałego toru". Nie wymaga on stosowania tłucznia, ogranicza zakres prac konserwacyjnych i co ważniejsze zmniejsza ogólną wysokość torowiska. To z kolei zezwoliło na obniżenie wysokości tunelu a więc i kosztów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again