55472
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Beztłuczniowa nawierzchnia kolejowa w Tunelu Europejskim między Anglią i Francją . // Budownictwo i gospodarka miejska. - 1994, nr 5, s.19-21. - rys.4.
Dokument nadrzędny: Budownictwo i gospodarka miejska.
Przy budowie torów w tunelu pod Kanałem La Manche zastosowano nową technikę nazywaną systwmem "stałego toru". Nie wymaga on stosowania tłucznia, ogranicza zakres prac konserwacyjnych i co ważniejsze zmniejsza ogólną wysokość torowiska. To z kolei zezwoliło na obniżenie wysokości tunelu a więc i kosztów.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przy budowie torów w tunelu pod Kanałem La Manche zastosowano nową technikę nazywaną systwmem "stałego toru". Nie wymaga on stosowania tłucznia, ogranicza zakres prac konserwacyjnych i co ważniejsze zmniejsza ogólną wysokość torowiska. To z kolei zezwoliło na obniżenie wysokości tunelu a więc i kosztów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej