55527
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Niederlandische Eisenbahnen /NS/ / G. Bartel. // Bundesbahn ,Die. - 1991, 67, nr 2, s.188-192.
Dokument nadrzędny: Bundesbahn ,Die.
W Holandii opublikowano plan rozwoju kolejowych przewozów pasażerskich. przewiduje on podwojenie tych przewozów do 2015 r. W porównaniu do 1989 r. przewozy pasażerów liczone w pasażerokilometrach wzrosły w 1990 r. o 6% /do 10,8 mld paskm/, a w 1991 r. przewiduje się dalszy ich wzrost o 13%. W celu stworzenia warunków dla tych przewozów zakupiono 30 czteroczłonowych jednostek spalinowych, 118 dwupiętrowych wagonów, 38 lokomotyw elektrycznych dla ruchu pasażerskiego oraz 9 elektrosekcji typu SM 90 dla przewozów podmiejskich. Opracowano również nową strategię w zakresie przewozu ładunków zwaną Rail 21 Cargo. Przewiduje ona reorganizację przewozu ładunków i ich podzial na 4 grupy:Unit Cargo - przewozy całowagonowe, Charter Cargo - przewozy ładunków pociągami zmarszrutyzowanymi dotyczącymi jednego klienta, Combi Cargo - wszystkie formy przewozów kombinowanych, System Cargo - pociągi obsługujące określonych stałych klientów. Z istniejących 77 punktów odprawy i taryfowania ładunków pozostanie 25-30, a z 4 stacji rozrządowych jedna. Przewiduje się utworzenie 5-7 kolejowych centrów odprawczych oraz jednej stacji rozrządowej dla przewozów kombinowanych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W Holandii opublikowano plan rozwoju kolejowych przewozów pasażerskich. przewiduje on podwojenie tych przewozów do 2015 r. W porównaniu do 1989 r. przewozy pasażerów liczone w pasażerokilometrach wzrosły w 1990 r. o 6% /do 10,8 mld paskm/, a w 1991 r. przewiduje się dalszy ich wzrost o 13%. W celu stworzenia warunków dla tych przewozów zakupiono 30 czteroczłonowych jednostek spalinowych, 118 dwupiętrowych wagonów, 38 lokomotyw elektrycznych dla ruchu pasażerskiego oraz 9 elektrosekcji typu SM 90 dla przewozów podmiejskich. Opracowano również nową strategię w zakresie przewozu ładunków zwaną Rail 21 Cargo. Przewiduje ona reorganizację przewozu ładunków i ich podzial na 4 grupy:Unit Cargo - przewozy całowagonowe, Charter Cargo - przewozy ładunków pociągami zmarszrutyzowanymi dotyczącymi jednego klienta, Combi Cargo - wszystkie formy przewozów kombinowanych, System Cargo - pociągi obsługujące określonych stałych klientów. Z istniejących 77 punktów odprawy i taryfowania ładunków pozostanie 25-30, a z 4 stacji rozrządowych jedna. Przewiduje się utworzenie 5-7 kolejowych centrów odprawczych oraz jednej stacji rozrządowej dla przewozów kombinowanych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej