55605
No cover
Article
In basket
Modernizacija i dolgove˛nost' dvigatelej elektrovozov / A.V. Gorskij, in. i. // Elekt. i Tepl. Tjaga. - 1988, nr 9, s.33-34. - wykr.2.
Dokument nadrzędny: Elekt. i Tepl. Tjaga.
Obecnie uszkodzenia silników stanowią 20 procent uszkodzeń taboru (lokomotyw) i powodują 30 procent nieplanowanych remontów. Stan ten uznano za niewłaściwy. Podano przykłady najczęściej występujących uszkodzeń silników. Zmiany wprowadzone w technologii napraw. Za miarę jakości silnika uważa się rezystancję izolacji uzwojeń. Przedstawiono analizę przebiegów międzyremontowych silników zmodernizowanych i niezmodernizowanych. Ekonomiczna analiza kosztów modernizacji silników trakcyjnych i zysków związanych z przedłużeniem przebiegów. Omówiono koszty remontów i ich zależności od przestrzegania instrukcji remontów. Podano przykłady obliczeń.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia
Summary, etc.
Streszczenie: Obecnie uszkodzenia silników stanowią 20 procent uszkodzeń taboru (lokomotyw) i powodują 30 procent nieplanowanych remontów. Stan ten uznano za niewłaściwy. Podano przykłady najczęściej występujących uszkodzeń silników. Zmiany wprowadzone w technologii napraw. Za miarę jakości silnika uważa się rezystancję izolacji uzwojeń. Przedstawiono analizę przebiegów międzyremontowych silników zmodernizowanych i niezmodernizowanych. Ekonomiczna analiza kosztów modernizacji silników trakcyjnych i zysków związanych z przedłużeniem przebiegów. Omówiono koszty remontów i ich zależności od przestrzegania instrukcji remontów. Podano przykłady obliczeń.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again